torstai 11. joulukuuta 2014

Penkki, MaVe ja Kyykky

Juu niin että terveisiä vaan salilta!! Sanotaanko näin että HUUH HUH!!!!!!!!

Elikkä siis tosiaan eilen veli tuli ja vei meikäläisen salille vähän antaakseen neuvoja kunnon jumppaan. Ongelmana mulla on ollu aina, etten oikein osaa käyttää niitä salin vempeleitä... Siis toki mä nyt jonku fillarin ja perus reisivärpyttimen handlaan, mutta esim. kaikki tangot ja prässit tuijottaa mua pelottavasti ku niitä yritän lähestyä :P


MUTTA EIPÄ TUIJOTA ENÄÄ!!!!

Eilen sain kyllä perusteellisen esittelyn erilaisiin liikkeisiin ja puntteihin ja sanotaanko näin lyhyesti että AUH!! Veli opetti mulle mm. Hack-kyykyn, MaVen, Penkkipunnerruksen ja paljon paljon muuta. Neuvoi oikeanlaisissa asennoissa ja hengityksessä ja kerto kymmenen eri variaatiota vatsalihas liikkeisiin. Mutta sanottakoon että matikkaa se tyyppi ei kyllä osaa.. 15 piti tehdä, 16 meni jo ja se sano vaan että "Kaks vielä" ;) Siitä hyvästä siis reidet huutaa hoosiannaa ja olen taas löytäny itsestäni lihaksia, joiden olemassa olosta en ole voinu edes haaveilla.. Nyt tuntuu siltä että ON REENATTU =D Koko homma sai ihan uutta puhtia ja ootan innolla seuraavaa salipäivää. Tänään ei vaan pystynykyenny, mutta huomis iltana on tarkoitus mennä ja kokeilla mun "uutta saliohjelmaa"... Toivottavasti se onnistuu yhtä hyvin yksinkin ;)

Tältä siis näyttää se "uusi" saliohjelma... Ja toki siis tähä lisäksi vielä ne mitä olen tähänkin asti tehnyt..


Vähän kerittiin ruokavaliostakin höpötellä (niin siis mistä valiosta?!) ja sain vastauksen muutamaan siihenkin aiheeseen liittyneeseen kysymykseeni.. Josko sekin puoli taas kohta saataisiin kuntoon!

Ja lopuksi sain kuin sainkin houkuteltua veikkulin vielä kuvaankin ja sain peräti luvan laittaa sen tännekin =D Hyvähän se on hyvää tyyppiä mainostaa ;) Sen verran kädetkin tutisi pumppipampin jälkeen, notta vähän tärähtäny tuo kuva, mutta sekös se meille vaan sopii ;) 


Ei muuta ku Kovaa reeniä vaan kaikille!!!!! =D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti