sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Jaarituksia taas yhdestä viikosta

Meenneenä viikkona tuli taas liikuttua... Ja syötyä =O !!! Mä en tajua miks on niin vaikeeta pysyä erossa jääkaapista ja kaupasta tulee mukaan taas kaikenmoista moskaa.. Liekkö johtuuko se tästä imettämisestä, mutta mun on koko ajan NÄLKÄ!!! Ja sit tulee mietittyä "notta mähän just söin" ja kaivan kaapista "jotain pientä".... Mun mysli-patukoiden mässyttäminen on lähteny aivan lapasesta, niitä saattaa mennä neljäkin päivän aikana!! Käsittämätöntä!!!! Ymmärrän kyl et ristiäiset tän kaiken laukas, kun tuli herkuteltua kakulla, mut miks mä en osaa lopettaa?!?!?!??!?!?!

RAIVOSTUTTAVAA!!!!!!!!

Mies toi tuliaisina mökiltä
Noh... Mut onneks, ONNEKS oon kumminki jaksanu itteeni liikuttaa, vaikka helteiden takia välillä on tehny mieli pitää useempiakin välipäiviä....

ma: lepo
ti: lenkki
ke: lenkki
to: lenkki
pe: lepo
la: lenkki + sulkapalloa
su: jumppa + ruohonleikkuu
Ja tämän jumpan lämmittelynä toimi loistavasti nurmikonleikkuu.... Menihän se samalla varmaan käsireenistä. Allit huutaa hoosiannaa, kun tuota iänikuisen vanhaa härveliä työntää menemään :/ Tokihan en tuolla mööpelillä koko tonttia ajele, mutta tavallisella työnnettävällä ei kunnolla pääse meidän puskien väliin, saatika päältä ajettavalla...

...olipas jotenki härski lause o.O ...heh....no....

Torstaina kävimme kaverin kanssa taas vaunuilemassa.. Tälläkertaa menimme minulle ennestään tutun "masto-lenkin". Se on n. 6km pitkä ja lopussa on julmetun jyrkkä mäki, joka vetää kyllä hapoille, varsinkin kun viimekerrasta on jo aikaa.. Mutta voittajina selvittiin ylös asti =D Ja kaverin kanssa noista lenkeistä tulee kyllä huomattavasti kokonaisvaltaisempia... Kylläpä taas tuli samalla jumpattua vatsa- ja sulkijalihaksia......... <3

Tänään ajattelin nautiskella ja pitää taas jumpan pihalla, mutta hirvee helle ei kyllä houkutellut pätkääkään.... ThänkGaad meil on ilmalämpöpumppu  XD

Jotain tällasta mä onnistuin lopulta kyhäämään kasaan...

-Kyykkyä
-Kylkivenytystä
-Punnerrusta
-Koiran pissiä (kontillaan ja jalkaa viskoo sivulle)
-Lantion nostoa
-Suoria vatsoja
-Vinoja vatsoja
-Jalan viskomista (kylellään maassa)

Jokaista liikettä tein 10krtaa (molemmille puolille) ja sarjan kolmesti. Tämä oli ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen, kun tein vatsalihaksia. Lankuttamista olen vähän kokeillut ja tuntemus on ollut ihan jees, sillä nyt uskalsin aloittaakin. Toki ihan varovasti ja kevyesti. Oon kuullut että kun vatsalihasten välissä oleva rako on n. sormen levyinen, voi vatsalihasharjoitukset aloittaa, mutta ite en kyllä löydä mitään rakoa tai osaa sitä kokeilla. Vointini on ollut hyvä jo ensimmäisestä viikosta alkaen, joten varovasti ajattelin kokeilla... Ja ainakaan ei ole tuntunut vielä missään...

Mutta kyllä tuo jumppaaminen vaan on melko hankalaa ilman kunnon ohjeita/valmista sarjaa, vaikka on tullu monenlaistakin jumppaa kokeiltua. Puolet ajasta menee miettien "notta mitähän sit"... Joten täytyypä siis kaivaa esiin ne Fitness- yms. -lehdet joita hamstrasin odotusikana........
Tuliaisia tienpäältä minulta minulle....... grrau..!

Järvenpään Prismaan on muuten avattu uusi
Punnitse & Säästä =)


Helppoa arki ruokaa: Hawain pataa kanalla ja pikasalaatti
(kurkkua, tomaattia, raejuustoa)

Herkkuja torilta

Nomsnomsnoms.........


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti