lauantai 16. elokuuta 2014

Liikunta ostoksia

*sisältää mainontaa* ;D

Tällä viikolla on hurissu rahaa melkonen määrä erinnäisiin urheiluun liittyviin tuotteisiin....

mm. ilmoitin itseni kylämme kuntojumppaan, joka alkaa 3.9 ja kestää kevääseen asti.. Tämä on kolmas vuosi ko. jumpassa. Kerran viikossa, aina keskiviikkoisin ja tähän asti ainakin on hiki noussut hyvin pintaan. Jumppa on ollut monipuolinen ja usein on myös kokeiltu eri välineitä, joten odotukset ovat jälleen korkealla... Hintaa tälle tuli 52€ joten ei paha ;)

Tietty oli ostettava uudet jumppa housut, koska jostain kumman syystä en mahdu vanhoihin -_- Lidlistä 7€..

Viime vuonna jo haaveilin uusista sisäjumppa kengistä (edelliset palvelleet jo 14vuotta), mutta raskauduttuani jouduin jättämään jumpan kesken, joten ei niitä kenkiäkään tullut ostettua... Mutta nyt löysin Citymarketin alesta ihanat Hummelin kengät hintaan 20€ ;D


Ja kuinkas sitten kävikään juoksukengilleni, joista jokunen hetki sitten täälläkin kirjoitin..?! Noh... Linttaanhan ne vissiin astuin ja jalkasäryt on seuranneet tällä viikolla joka lenkillä : / Juoksusta ei ole tullut juuri mitään, kun muutaman askeleen jälkeen jalkapohjat huutaa hunajaa, mutta onneksi Megamyynti Areena Orimattilassa tarjosi Reebokin juoksukengät hintaan 39.90€ =D Tätä merkkiä ei minulla ole vielä koskaan ennen ollut ja toivon tosiaan, että rahat eivät menneet hukkaan...



Samalla löysin Areenalta Savotta merkkisiä vänkiä juomapulloja 2€ / kpl, joten ostin kun halvalla sai :P



Jos tämä Megamyynti Areena tulee jollekin uutena tuttavuutena, niin TÄÄLTÄ löytyy lisää inffoo....!

Näin äkkiseltä laskettuna tälläviikolla meikäläisen liikuntaharrastuksiin on kulunut siis reilu 120€ =O Mutta jos näiden avulla pääsen edes 10kg:stä eroon, on ne maksaneet itsensä takaisin jo monen monta kertaa ;)




Niin ja saako nyt hehkuttaa...?!?!?!?!?!??!!?!? MÄ OON NIIIIIIIN TÄPINÖISSÄNI!!!!!! =D =D =D

Jaa miks vai...?! No siks ku MÄ SAIN OMAN PERSONAL TREINERIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

WUHUUUUU!!!!! JES JES JES!!!!!!

Niin siis mikä on homman nimi.... No homman nimi on siis sellanen, että mun ihana isoveljeni alotti justiinsa PT koulun ja meikäläinen änkes hänen harjotuskappaleekseen.. Veikka lupas tehdä mulle jonkun näkösen ruokavalion ja kenties myös opastaa liikunan suhteen... Ja jos sukulainen saa olla lopputyössä esimerkki asiakas, minä saan kenties sen paikan...

MÄ EN PYSY HOUSUISSANI!!!!!

Veli on sellanen sporttinen kaveri.. Järki päässä, mutta kaikki mihin se lähtee, lähtee siihen 110 lasissa 200 prosenttisesti..... Joten uskon, että parempaa PT:tä saa lähiseudulta ettiä... Olen ehkä puoluleellinen, mutta rehellinen ;) Eihän se siis vielä läheskään valmis ole (valmistuu helmikuun lopussa) mutta tietää näistä hommista kyl melkosen paljon enemmän muutenki ko mää....... Ja mä oon niiiiiin valmis!!!!! Oon aikasemmin jo miettiny tota PT hommaa, jos sellaseen ottasin yhteyttä, mutta kynnys ruveta tuntemattoman kanssa näitä asioita puimaan on mulla TODELLA korkea..... Joten parempaa saumaa / tilaisuutta ei mulle tule.... Ja toivon, että vaikka en se esimerkki asiakas sais olla, voisin muuten jonku näkösen asiakassuhteen veikkulin kans saada aikaseks ;)

Niin ja kuulema mainostaa saan, joten kaikki kiinnostuneet vaan yhteyttä ottamaan XD Mut tosiaan helmikuussa valmistuu ja ehkä vähä myöhemmin osaan kertoo tästä PT-tyypistä enemmän ;)

Ja jos/kun sen ruokavalion yms. saan käsiini, kerron siitä tietty sit tarkemmin.... Mut hetki saattaa mennä, ko tyypillä taitaa olla taas 10muutakin kankee raudassa, vai miten se meni ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti