maanantai 25. elokuuta 2014

Viikko meni taas.....

... Ja niin se syksy tuli ja tää on se mun tyypillinen kanttikivi, jonka yli en pääse.... Kylmä ja märkä sää... Masentaa eikä mikään huvita... Viimeistään syksyisin mun liikuntani lopahtaa ja suklaata tulee syötyä viiden ihmisen edestä....

MUTTA EI TÄNÄ SYKSYNÄ!!!

Vaikka fiilis olikin tänään iltalenkillä tällainen,
painettiin me Herra Hapsiaisen kanssa kiukulla loppuun asti
 ja maanantain jumppa päälle...
Viimeviikolla käytiin taas mökillä to-su... Taisi olla meikäläisen kohdalla ainakin tämän vuoden viimeinen (todennäköisesti), mutta silti liikunta kalenteriin tuli ihan kivasti merkintöjä, vaikka pidinkin ihan lepo viikonlopun...




ma: jumppa (läm. crosstreiner)
ti: lenkki + päälle hölkkä
ke: jumppa (läm. crosstreiner)
to: lenkki
pe: hölkkä + jumppa
la: lepo
su: lepo

Ja itseasiassa herkkupäivä olikin herkku viikonloppu, joka alkoi jo torstaina ja päättyi hatarasti sunnuntaihin... Ja tämän vuoksi olenkin ihan vakasti harkinnut aloittavani taas ruokapäiväkirjan.. Pidin sitä odotusaikana mun sen RD diagnoosin takia ja se tuntui sillon ainakin hillitsevän tätä mässäilyä.... Voisin kokeilla, sillä sen mun PT:n tekemä ruokavalio ei ole vielä valmis ;) Mutta tänää juuri tuli infoa, että viikonloppuna saattaisi ollakin.... Katsotaan kui veikka kerkiää <3


Sunnuntai lounas : /

Ja jälkiruoka =O

Mutta siis....Viime viikko ei ollut kovin kummoinen ja vaikka sää oli mitä oli jaksoin silti liikkua... Hyvin kyllä huomas, kuinka harmaa päivä toi harmaan mielen ja monesti ajattelin että "en jaksais" mutta pakko se on mennä, muuten jään paikalleni pönöttään...

JA SITÄHÄN MÄ EN ENÄÄ HYVÄKSY!!!! =D =D

Näitä taas tuli kyykittyä urakalla...
Vitsi nää viikot menee nopeesti! Pää ei pysy enää ollenkaan mukana ja tutnuu, et oon koko ajan menossa, vaikken mä mitään tee.... Josko se tästä helpottuis ku alkaa arki taas pyöriä =)

Löyty muuten mökiltä Lääkäri kirja vuodelta -65 =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti