torstai 21. elokuuta 2014

Viime viikkoa taas

Jälleen on yksi viikko vierähtänynnä ja pakko sanoo, että aika aikansa kutakin : / Kyllähän mä peräti yhden viikon maltoin olla herkuitta ja keskittyä vaan siihen yhteen herkku päivään, mutta tälläviikolla en ole voinu välttyä naposteluista.....

Tiistaina alkoi taas tuttuun tapaansa pentutreffit (tapaaminen tuttujen mammojen ja lasten kanssa 1xkk). Itsehän leivoin sinne muffinsseja (astetta "terveellisemmällä" kaavalla, josta ehkä jonakin päivänä laitan reseptiä), mutta kas kumma, en voinu pitää näppejäni erossa perus rähmäpullasta =O MUTTA jotain positiivista, en syönyt niitä kuin yhden =D =D WHUPPAA!!!


No keskiviikkona taas oli Helsingissä miitti erään nettiporukan kanssa ja itse vein sinne laivalta ostetun suklaarasian. Kyllähän mä muillekin tarjosin, mut omaan naamaan tuli niitäkin muutama ahdettua =( Mutta en onneks ihan hirveen montaa...!!!


Torstaina ja perjantaina vissiin unohdin syödä riittävästi, joten illalla iski se "mitähän sitten" napostelu himo... Sekin onneksi pysyi edes jollain tolalla hanskassa, mutta kyllä muutama juustonaksu suhun eksyi..

Ei se nyt kuolemaksi tietenkään ole, mutta harmittaa tämä oma heikkohermoisuus.... Jos mä päätän jotain tollasta, niin miks mä en voi vaan sanoa että "ei kiitos"  ?!?!?! Se on niiiin vaikeeta! Aina ollu...... Mutta pakko sanoo, et kohtuudella oon kumminki menny, vaikka lipsunutkin.... Ja en tiedä johtuuko kenties siitä, niin herkkupäivänä ei tehny kaikkee hyvää niin sikana mieli ku edellisellä kerralla =D Vai olisko ne överit viime sunnuntailta osa syynä asiaan ;)

 

No oli miten oli, liikunnassa en onneksi ole lipsunut!!! Tosin kuten viime postauksessa kerroin, lenkkarit teki tenät, joten juoksemaan en pahemmin päässyt... Ja muutenkin ihan järkyttävä väsymys vaivannu koko viikon, mutta ylpeydellä voin sanoa, että silmät puoliksi ristissäkin lähdin sinne helkutin lenkille =D

Ja tältä siis näyttää liikunta kalenteri

ma: lenkki + oma jumppa
ti: lenkki
ke: lenkki + korsetti kuntoon-jumppa
to: lenkki
pe: lenkki + kahvakuula
la: lepo
su: lenkki

Keskiviikkona tosiaan rupes se väsymys painaa ihan huolella päälle, joten en yksinkertaisesti jaksanut vetää sitä omaa jumppa, mutta päädyin kuitenkin tekemään tuon Korsetti kuntoon-jumpan, jonka esittelin täällä blogissani jo aikaisemmin. Se on kevyempi, kuin se oma kehittelemä, mutta keskittyy kivasti tuohon meikäläisen ongelma-alueeseen eli pötsiäiseen ;) Ja perjantaina mies lähti viikonlopuksi reissuun, joten päädyin kahvakuulaan vauvan takia... Tuo oma jumppa ei vaan yksinkertaisesti onnistu kätisevän vauvan kanssa : / Kahvakuulaa pystyy kuitenkin toinen käsi vaununkahvalla vetää ulkonakin ;D Samalla kun jumppaa, tulee nytkyteltyä vaunuja, niin pysyy pirpanakin tyytyväisenä =)


Ja yks asiasta josta mun on pitäny sanoa jo aikasemmin, niin
MÄ OON VIHDOINKI OPPINU JUOMAAN VETTÄ!!!! =D Nykyään tulee päivässä juotua väh. 1½ litraa vodaa ja vielä vähän päällekin.... Tästä mä oon siis eri tyytyväinen!! Veden juontihan on yks tärkeimmistä asioista ihmisen päivässä, ja mä en oo koskaan sitä osannu... Nyt se on ihan automaattista ja janottaakin ihan eri tavalla... Aamusta täytän mun 0,5l juomapullon ja se kulkee mukana melkein jo kauppaankin =)

Mitäs mä muuten kerran
kirjotin niistä mun
selfieistä...?! ;)
Tohon mun turpanaamaani on taas hyvä lopettaa ;) Jatketaan taas seuraavalla kerralla kun mieleen tulee jotain "yhtä järkevää"  XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti