sunnuntai 10. elokuuta 2014

Mökkiterveiset!!

Taas sitä ollaan mökillä.. Mutta tällä kertaa ihan sillä omalla..


Tämä torppa siis sijaitsee Luumäellä ja on tosiaan meidän oma.. Tai oikeestaan siis miehen puolelta, mutta papin aamenen jälkeen se on ollu vähän myös tavallaan minun ;) No mutta kuiteski.. Lähdin nyt sattuneista syistä eka kertaa vasta tänä kesänä reissuun mukaan, lähinnä mustikoiden takia ja sopivasti sattui perjantain jumppa mökkeilyn ajaksi.. Tietenkin jätin ohjeet ja kuminauhan kotia, mutta onneksi hätä ei ole tämän näköinen ja riittävän hyvää tekosyytä en keksinyt, joten seuraavassa vähän tarjolla meikäläisen mökkijumppaa =D

Apuna/painona toimi ½ämpärillistä vettä.. Täysillä ei vaan millään pystynyt :P


Alkuun vähä heiluttelin ämpäriä kädeltä toiselle kahvakuulan tavoin


Ja sitten alkaa lämmittely. 10x mäkeä ylös ämpäreiden kanssa... Ja kyllähän se lämmin tuli!! ;)


30 kyykkyä ja samalla ämpäri ylös rinnalle


30 x Vaaka


30x hindu kyykky


30x punnerrus portailla


30x askelkyykky (molemmille puolille)


30x vipunosto


Ja loppu verryttelynä 30x molemmalle jalalle portaalle nousu...
...Tyylillä...


Näitäkin kuvia katsoessani häpeä puskee päälle... MÄ OON VALTAVA!!!!!!!!

Ei voi muuta kuin toivoa, että se paino rupeais siitä putoomaan.. Ei tarvis koko ajan hävetä : / Muuten en varsinaista liikuntaa harrastanut tässä kahden päivän aikana... Tosin kyllähän sitä uimassa tuli käytyä Herra Hapsiaisen kanssa ja niitä mustikoita tuli kerattyä useampi tunti =) Ja hiki se valu jo pelkästä helteestä..




Mutta se mistä tosissani olen ylpeä, pysyin erossa herkuista!!! Yleensä on tapana ollut ostaa mökille mukaan sipsiä ja vähän karssuakin limpan kera ja niitä sitten illalla naposteltu pokeria pelatessa... Tällä reissulla päädyttiin kuitenkin pähkinöihin.. On se kumma ettei ihminen osaa lopettaa syömistä!! Mä varmaan söisin unissanikin jos joku leivän tunkis mun naamalle : /


Perus grillimättöö ruoaksi...


Ja kyllä minäkin osaan heittäytyä hurjaksi.. Saunaan yksi siideri, tosin ilman alkomahoolia... Tää olis kyllä ehkä kuulunut herkkupäivälle.. Sen verran paljon sisälsi sokeria =O 
Mutta tulipa korkattua tän kesän eka sidukka.. Ja itseasiassa eka viimesen vuoden aikana ;)


Mutta tällasta siis tälläkertaa.... 
Mä jatkan mun jäätelön syöntiä koska on SUNNUTAI!!!!!!! =D =D =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti