sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

NEVER GIVE UP!!

No niin.. Eilisestä agre purkauksesta on selvitty ja vielä kaikki jopa hengissä.. Lenkillä kävin ja söin kakkuöverit ja häpesin yksin pimeessä peiton alla.. Ajattelin, että en muuten tasan kirjota tästä viikosta enää yhtään mitään, mutta kirjotanpas! Koska olen nainen, mulla on oikeus vaihtaa mielipidettä. Piste.

No niin... Eli viime viikko.. hmm.... Mitään painonpudotukseen viittaavaa ei siis viikolla tapahtunut.. Ei siis ei yhtään mitään... Syöminen oli suorastaan kauhuelokuvasta, joinain päivinä söin tasan kaks leipää KOKO PÄIVÄN AIKANA ja joinain päivinä taas söin kolmen vuorokauden edestä :/ Ei huva! Ja kuten mainitsin, viikonlopun aikana tuli vedettyä kakkua melkein kaksin käsin..

Ainoa liikuntaan liittyvä asia on eilisen päivän n. 4km vaunulenkki.. Ja lähes joka iltaiset kyykkyhaasteen kyykyt. Ne mä sentään olen saanu tehtyä.. Lapset oli kipeenä, joten jumppakin jäi keskiviikkona välistä ukon ollessa töissä.. Kyllä jonkun verran on tullu punnerrettua ja vatsojakin tehtyä, mutta siinä sivussa lattialla kun lasten kanssa leikkii, jotenka mistään sen kummemmasta jumpasta ei siis ole kyse.. Ja näitä hetkellisiä pyristelyjä en ole ennenkään jumppakalenteriini merkinnyt, joten jätän ne nytkin laskuista....

Mutta jotain kivaahan se viikolla väkisinkin tapahtu ikävästä mielestä huolimatta.. Kuten viime postauksessa mainitsin, vaaka oli armollinen ja näytti keskiviikko aamuna 79,9kg =D =D Huomenna se kyllä varmaan on jotain ihan muuta, mutta JEI silti!! Ja torstaina tuli postissa itse itselleni hankkima syntymälahja...
Todistusaineisto A ;)
Uudet byysat, joita oon kuolannu jo monta kuukautta =D =D =D JEEEEE!!!!

Todistuaineisto B :P

Voi vitsi mä niin diggaan!!! ;) Heti ekana iltana oli pakko vähän poseeraa ;) 

GAZOZilta siis tilasin, kun olivat vihdoin alennuksessa.. Pitkään oon nimenomaan noista sinisistä haaveillu, mut melkein 60€ on mun mielestä kyllä liikaa :( Nyt oli -30%, eli maksettavaa jäi n. 40€ ja ajattelin, et nyt ne on ostettava, ennenku poistuu mallistosta... aaah....! Oon niin häpihäpihäpi!!! Tosin se sivuilla oleva koko taulukko ei kyllä ihan pidä paikkaansa (tai sit tulkitsin sen väärin) ja yhtä kokoa isommat olisi saaneet olla, ettei röllönen näkyis niin selkeesti, mutta toisaalta, joku tavotehan se on oltava ;) Ja mun seuraava tavote on astella ylpeenä nää ihanat housut jalassa salille tai jumppaan tai jonnekin =D

Palatakseni vielä liikuntaan, se vatsalihasten Tikis -haastehan alkoi tiistaina.. Ensimmäisen videon katoin ja vedin läpi (en muista aikaa), mutta loput onkin jääneet tekemättä (yllättäen).... Mutta jos vaikka siihenkin pääsisin ensi viikolla kunnolla mukaan....

Eli huomenna on nyt ryhdistäydyttävä ja uusittava se salikortti.. Ja siis tästähän ei voi muuta kuin nousta ylös ja jatkaa juoksua...
Kuten mun uudet housunikin sanovat: NEVER GIVE UP! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti