lauantai 14. maaliskuuta 2015

Viikko pieleen....

Jos viime viikko meni "vähän sinne päin" niin tää viikko ei menny kyllä ei yhtään eikä mitenkään päin :(

Maanataista asti voisin melkeinpä sanoa, että kaikki on menny päin v***** JOKA-IKINEN-PÄIVÄ..! Mikään ei ole menny niinku olis pitäny, saatika miten suunnittelin... Talo asiat meni ensin ylämäkeen, mut tuli kahta koveemmin alas, lapset on ollu kipeenä KOKO VIIKON, en kerenny/en päässy/UNOHDIN uusia mun salikortin, viikonlopun suunnitelmat meni per***lleen ja uudet tehtiin kysymättä multa MITÄÄN ja loppusilauksena vielä eilen kakku, josta pitiki tulla suklaamousse kakku, maistuu ihan Sacher-kakulta ja vielä kun se ei riittäny, niin se prkleen rahka/kermavaahto LÄSSÄHTI ja valu pitkin jääkaappia..... Ja siis näiden mun "suurten" vastoinkäymisten lisäksi vielä paljon paljon PALJON muuta, joita en viitsi edes lähteä erittelemään, kun päähän ottaa nyt jo riittävn kovasti......


UAARGGFFHHHH #%#/%/$½/"(&#"")(#&#%¤"#¤&"#"#(/")(#...!!!!!!!!!!!!!!!!

JOS jotain hyvää on nyt pakko keksiä, niin keskiviikona vaaka näytti 79,9kg... Hei jee!! Mut sekään ilo ei kauaa kestäny ku joku taas tuli ja kaato ämpärillisen kusta mun muroihin.... aaarggg!!!!!!!!!

Mitään kirjotettavaa mulla ei ole tästä viikosta ja tämänkin turhanpäiväisen postauksen kirjoitan VAIKKA ON LAUANTAI, kun yleensä olen pyrkiny kirjaamaan viikon kuulumiseni aikaisintaan sunnuntaina >:( Ei siis tämäkään asia voi mennä niinku kuuluu...... Mutta jonkunnäkönen merkintä tälle päivälle oli saatava, KOSKA mulla on tänään S******PÄIVÄ ja olis ollu kiva tehä jotain "kivaa" mut ku eeeiii.....! Sehän oliski ollu ihan väärin et olis p**kassa viikossa ollu edes yks kiva päivä...! Tekis mieli lähtee salille ja repii ittensä sielä riekaleiks, MUT KU ENHÄN MÄ SAANU AIKASEKS EDES UUSITTUU SITÄ S**TANAN KORTTIA....!!!!

Taidan lähtee kohta lenkille ja sen jälkeen vedän ÖVERIT epäonnistuneesta kakusta. PISTE.

biisin saattelemana
sika kivaa viikonloppua kaikille!!
Josko se ens viikko sitten vihdoin näyttäis EDES VÄHÄN valoisammalta -.-

Kiitos ja ANTEEKS!!
Ja laitetaan tähän perään nyt viel sit toi syränki, niin ei jää kellee paha mieli..

<3

..noin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti