perjantai 9. tammikuuta 2015

Jos nyt ei jumppa kulje.....

.... niin ei sitten millään ;)

Toisin sanoen, kävin tänää parhaan ystäväni kanssa vähän alelaareja penkomassa Lahden Karismassa.. Ja mitäpä muutakaan sieltä löytäisin kuin jumppa kamaa =D Mutta nyt kyllä huumorinkukka kukki kaverin kanssa ihan huolella ja saas nähä, uskallanko näitä kledjuja koskaan päälleni pukea yleisille paikoille ;)

Tässä siis tulee rakkaat ihmiset, naurakaa kanssani.....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH!!!!! =D

Paita, H&M, toppi, Robin Hood

Ja ihQuPihQuSeXy pöksyt, Lindex ;) <3 <3 <3
HAAHAHAHAHHAHAHAHAA!!! aaah....!!

Kuosina vallattoman mahtava käärmeennahka... 
OU JEE!! =D

Mä oon niiiiin liekeissä ;D
Ja meillä oli niiiiin hauskaa...!!
Nää on ihan ehdottomasti mun uudet suosikit, 
vaikkei TÄMÄN HETKINEN kroppani näitä ihanuuksia hirmusesti ehkä imartelekaan :P

Ja löysin mä vielä pussin Heraa ja litran juomapullon.. 
Nyt ei nesteytys keskeyty kesken treenin ;)

Ja kyllähän sitä nyt kaikkea muutakin tarttu mukaan, mm. pari paitaa, tuttipulloja,
vauvan niskatuki turvaistuimeen, liukuri + muuta yleishyödyllistä.. 
Ja mikä parasta; seura oli mahtavaa!! Ja vaikka tiemme päätyi tuttuun ja turvalliseen Hesburgeriin,
valitsin minä itselleni listalta Lämpimän Kanasalaatin =D Hyvää oli ja riittävästi, eikä yhtään harmittanu muiden ranskikset ja purilaiset =) JEE JEE JEE!!!
Mä alan oppia ;D

Toivottavasti teillä muillakin oli yhtä riemukas ja mukava viikonlopun alku!!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti