keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Eikö vieläkään..?

Eilen jäi kokonaan kirjoittamatta mun erehdyksistä ja rikotuista lupauksista... Koko päivä meni ukolla autoa rassatessa ja mä sitten tietenkin juosta humpuutin kakaran perässä. Normaalistihan poika on arkisin hoidossa 9-14, mutta kuka kumma olikaan jättäny auton oven edellis iltana auki ja sisävalo päällä koko yön.. ehe ehe... Ei naurata enää ei! ;) Eihän se koppero tietenkään käyntiin aamulla lähteny, ku piti hoitoon lähtee ja ukko tuli töistä vasta puolilta päivin... Eli meni suunnitelmat eiliseltä taas kerran läskiks, vaikka ihan hyvä tovi maltettiin ulkoilla, kun pakkastakaan ei älyttömästi ollu..

Jos jotain positiivista haluaa hakea, niin kamera tuli huollosta, JEI!!!! Ja toki sitä tänään vähä testailtiin, ehkä jonakin päivänä ne kuvat pääsevät koneellekin asti....

Niin, pitikö mun kirjoittaa jostain terveellisestä...?!?!?!?!?!?!!?!? Näinhän mä lupasin, mut antakaa mä mietin hetken...................................................................................................

On kyllä rehellisesti sanoen menny reisille tää homma.... Toki olen syömisiäni tarkkaillu ahkerastikin, ja kaupassa tehnyt niitä parempia valintoja.... Osaan katsoa ja vertailla mm. rasvan määrä ruuassa ja suosin kevyt tuotteita... Katson ja vertaan tuoteselosteita ja valitsen sen terveellisemmän ja sokerittomamman... Noi hiilihydraattihommelit on vielä vähän auki, mutta jostainhan se on aina aloitettava =) Kyllä ne ruokailutottumukset on muuttuneet parissa viikossa ja ne typerät napostelut jääny lähes kokonaan pois.... En ole ostellu kummemmin karkkeja tai muita herkkuja, sellasia imeskeltäviä salmiakkeja vaan ;) mut eihän sitä lasketa, kun yhden sellasen imuttelee päivässä...?!?!?!?!?!
niinpä niin...
Mutta tuo liikunta on se mikä ottaa päähän.. En saa itteeni liikkeelle en sitten millään... Toki en ole parhaassa mahdollisessa voinnissa just nyt, mut en usko et se liikunta olis pahitteeksi...

Silti mä jaksan uskoa että tästä se vielä lähtee.. Ei ehkä tänään tai huomenna... Ei välttämättä vielä edes ensi viikolla, mutta ihan varmasti vielä tämän vuoden aikana...! =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti