sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Henkinen ruokapäiväkirja

Tää ruokapäiväkirja tuntuu toimivan minun kohdallani... Vaikkein kirjoita ylös syömiäni ruokia, mutta mielessäni pidän kirjaa koko ajan. Tänäänkin se on toiminut ihan hyvin, PAITSI lounaan korvasin suklaapatukalla : / Mutta syytän tyystin aikatauluja ja yllättävää menoa, jonka vuoksi lounas jäi väliin.. Positiivista tässä ehkä oli se, että kävelin Hesburgerin ohi ja ostin sen yhden patukan, jotta jaksoin kotiin asti... Tietysti olisin voinut TAAS valita jotain muuta, mutta jostainhan se on lähdettävä ; ) Mutta muuten olen noudattanut hyvää ateria rytmiä ja syönyt terveellisesti. Lenkilläkin kävimme koko porukka ja nautittiin siedettävistä pakkasista.. Näitä päiviä lisää, kiitos!!!!

Ja pakko hehkuttaa ja ehkä vähän mainostaakin uutta keraamista paistinpannua, jonka ostin 10€:lla RobinHoodista.
Samantapaista pannua on mainostettu jo jonkin aikaan televisiossa; mikään ei tartu kiinni ja kestää vaikka ja mitä.... Hintakin toki on ollut sen mukainen, mutta muutama viikko sitten bongasin tarjouksen lehdestä ja ajattelin kokeilla...
Ja täytyy myöntää, että paras pannu mitä olen koskaan tähän mennessä käyttänyt! Ei tosiaankaan tarvitse tippakaan rasvaa ja puhdistukseen riittää pala paperia. Tänää tein jauhelihapihvejä kevyt jauhelihasta (rasvaa 10%) enkä laittanut tippaakaan rasvaa pannullekaan ; ) Banaanilettuja olisi vielä tarkoitus joku ilta tehdä kyseisellä pannulla, mutta kananmuna ei ainakaan tarttunut kiinni sitä paistaessa jokunen ilta takaperin.. Suosittelen siis lämpimästi. Merkkiä en nyt muista, mutta normaali hinta taisi olla n.20€ ja myynnissä siis Tokmannin tavarataloissa..

Saatavina somissa väreissä =)

Tässä lopuksi vielä pohdin kulunutta viikkoa... Eilen oli pakko vähän muokkaa profiili-tekstiä : / Mutta täytyy sanoa, että olen ihan tyytyväinen viikkoon. Ei ole ollut liian vaikeaa ja herkkujakin olen itselleni toki sallinut... Olen löytänyt paljon uusia ja hyviä reseptejä jotka voisivat olla niitä "parempia valintoja"... Innolla odotan, että pääsen niitä kokeilemaan. Liikkunutkin olen ihan kiitettävästi pakkasista huolimatta ja muutenkin nyt tuntuu, että kyllä tämä vielä tästä........

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti